Tu zdobywaliśmy najlepsze noty

Prezentacje i wystąpienia publiczne

Niewiele jest lepszych okazji, by przekonać kogoś do swoich racji niż prezentacja.

Pozwala ona wpłynąć na publiczność lepiej niż jakiekolwiek inne medium przekazu. Jednocześnie większość prezentacji jest klasycznym przykładem marnotrawienia okazji (nie poparte badaniami, choć nasączone doświadczeniem, dającym przekonanie graniczące z pewnością).

Aby tego grzechu uniknąć, należy sięgnąć po procedury dla kontekstu, w którym prezentacja jest wygłaszana, odtwarzana lub czytana.

Wystąpienia na konferencjach

Wystąpieniem na konferencji prelegent może zmienić postrzeganie świata publiczności i losy swojej kariery. Przeważnie jednak nic takiego się nie dzieje, ponieważ standardowy proces przygotowania do wyjścia na dużą scenę zawodzi.

Sprzedaż i marketing

Zaskakująca i emocjonalna historia pomoże rozejść się wieści po świecie szybciej niż Świeżaki w Biedronce, a teoria perspektywy wyjaśni co oddala, a co przybliża klienta do zakupu.

Komunikacja wewnętrzna

Jeżeli myślisz, że gdy Ty wiesz, co masz na myśli, to wiedzą to też wszyscy inni, pomyśl o ulubionej piosence, wystukaj jej rytm znajomemu i poproś, żeby zgadł, jaki to tytuł.

Edukacja

Nie kwestionujemy znaczenia czystej wiedzy, wiemy, że może ona napotkać wiele blokad, zanim zadomowi się w mózgu odbiorcy. Pomożemy Ci je pokonać i zapełnić salę wdzięcznymi słuchaczami.

Zakres współpracy

  • Analiza wartości i celu
  • Budowanie narracji
  • Praca nad warsztatem scenicznym
  • Projektowanie wizualizacji i oprawy scenicznej
  • Storyboardy
  • Sketchnotes
Pomogliśmy takim firmom jak:

Firma Blue Media korzystała z usług – i szczególnych umiejętności – PrezArtu kilkukrotnie, między innymi podczas przygotowania prezentacji na temat firmy połączonej ze szkoleniem. Powiedzieć, że prezentacja była „starannie wykonana”, to jak powiedzieć, że zachód słońca nad morzem to dość przyjemny widok… Slajdy były przemyślane zarówno pod względem koncepcji, jak i estetyki.

Praktyczne szkolenie dotyczące sztuki prezentacji zaś przeniosło nas na zupełnie inny poziom wystąpień, dotyczy to zarówno wystąpień przed szeroką publicznością, jak i spotkań biznesowych.

Z pełną świadomością polecamy kompleksowe usługi PrezArtu.

Agnieszka Fabianowicz Marketing Manager, Blue Media

Niewątpliwe Kamil ma ogromną wiedzę na temat wystąpień publicznych i jest to bezsprzecznie wiedza kompletna. Bo tu nie chodzi tylko o zrobienie slajdów. Kamil potrafi ułożyć Storyline, wpleść w to umiejętnie żarty, doradzić co i jak mówić a czego lepiej nie mówić i na deser dokłada przepyszne slajdy! 100% profesjonalista, który nie pozostawia miejsca na działanie przypadku.

Piotr Sadowski CEO, Webankieta

Pragniemy wyrazić duże zadowolenie z przeprowadzonego szkolenia. Wysokie kompetencje trenera, Pana Kamila Kozieła, sprawiły, że przekazywane treści zostały przyjęte z dużym zaangażowaniem przez uczestników(…). Należy podkreślić, że Pan Kamil ma doskonały kontakt ze szkoloną grupą.

Mariola Balcer Kierownik działu rozwoju kadr, Polska Spółka Gazownictwa

W ramach corocznego spotkania z dostawcami poprosiliśmy firmę PrezART o przygotowanie sześciominutowego filmu za pomocą techniki whiteboard animation. Na projekt składał się scenariusz, rysunki, podkład lektorski, animacja oraz udźwiękowienie. Współpraca z PrezART przebiegała bez zarzutu, a zaangażowanie i profesjonalizm pracowników oraz elastyczność i dostosowanie się do naszych potrzeb to cechy,
które zdecydowanie uczyniły tę współpracę przyjemną.

Firma kierowana przez pana Kamila Kozieła jest partnerem, którego warto polecić każdemu, kto poszukuje profesjonalnego producenta nietuzinkowej komunikacji marketingowej.

Łukasz Chady Menadżer ds. pogramów marketingowych grup Eurocash

PrezArt Studium przypadku

Blue Media

W Blue Media krok po kroku wdrażaliśmy metodykę czterech warstw prezentacji. Zaczęliśmy od szkoleń, potem przeszliśmy do projektowania prezentacji firmowej, a zakończyliśmy indywidualnymi konsultacjami. Efekt? Nikt nie chce po nich występować na konferencjach.

PrezArt

Współtworzenie marki, którą zna każdy polski marketer to niesamowita frajda i jeszcze większa odpowiedzialność. Dwa razy w roku mobilizujemy wszystkie prezartowe jednostki i dopracowujemy w najdrobniejszych szczegółach blisko 70 prezentacji, które potem są wyświetlane na ekranie o wielkości małego kraju.

Maciej Lewiński

W kategorii „atrakcyjność marketingowego tematu” Google Analytics znajduje się tylko półkę wyżej niż podpisywanie listy obecności. Mimo to, Maciej Lewiński wygrał w głosowaniu na najlepszą prezentację na prawdopodobnie najtrudniejszej konferencji w Polsce.

Regularnie podpowiadamy, jak pracować nad przekazem. zostaw nam swój e-mail