Sprzedaż i marketing
Połączone wysiłki sprzedawców i marketerów sprowadzają się do tego, aby odbiorca usłyszał o rozwiązaniu, zapragnął go i zakupił.
Ponieważ są to trzy skorelowane, acz różne cele, do ich osiągnięcia należy używać różnych metod. Inaczej prezentuje się produkt na konferencji branżowej, inaczej na spotkaniu sprzedażowym, inaczej przed inwestorem, a jeszcze inaczej w ofercie wysyłanej mailem.
Zaskakująca i emocjonalna historia pomoże rozejść się wieści po świecie szybciej niż Świeżaki w Biedronce, a teoria perspektywy wyjaśni co oddala, a co przybliża klienta do zakupu.
Pozwól nam wyposażyć Twoje działy sprzedaży i marketingu w zestaw, łatwych do składania, prezentacyjnych modułów.
Tu zdobywaliśmy najlepsze noty
W jakich sytuacjach wesprzemy Cię swoją wiedzą?
- Prezentacje produktu
- Spotkania sprzedażowe
- Start-up Pitch
- Wystąpienia branżowe
- Stworzenie modułowej bazy wiedzy
- Skontaktuj się