Storytelling

770 PLN netto / os.

Można pisać pięknie i o niczym. Można pisać o czymś, ale przez przypadek niczego nie przekazać. Można także pisać z sensem, ale stylem wywołującym więcej ziewania niż zainteresowania. Dobra wiadomość jest taka, że można się także nieco poduczyć, jak robić to jednocześnie z sensem, poprawnie i ciekawie.

Zadbaj o to, aby czytelnicy i słuchacze nie towarzyszyli Ci tylko z grzeczności. Zapanuj nad własnym przekazem

Storytelling to nie tylko fachowo brzmiące słowo. To praktyka, która pozwala tworzyć atrakcyjne opowieści – przydatna w życiu zawodowym, prywatnym, czy artystycznym. Znajomość założeń i metodyki storytellingu wzmacnia umiejętność budowania angażujących treści i uczy, jak uporać się z nieprzewidzianą sytuacją podczas występowania na żywo.

Aktualne terminy:

16 września, godz. 9:30-17:30

Tu zdobywaliśmy najlepsze noty

Co zyskasz?

Zarezerwuj miejsce
  • Twoi pracownicy zrozumieją, jakie znaczenie mają dla nich dane, które prezentujesz.

  • Więcej osób zwróci uwagę na Twoje posty w mediach społecznościowych, a jak głosi staropolskie przysłowie „im więcej ruchu w mediach, tym więcej klientów”.

  • Zakomunikujesz wartość produktu lub usługi tak, że to Ciebie, nie konkurencję, zapamiętają słuchacze lub czytelnicy.

  • Otrzymasz trochę zaproszeń na branżowe konferencje.

  • Pisanie i wystąpienia publiczne staną się przyjemnością i nie będziesz szukał powodów, aby dostać jednak inne, równie pilne zadanie.

Dla kogo?

  • Dla osób, które w zakresie obowiązków mają wpisane „tworzenie treści informacyjnych/marketingowych” lub „opowiadanie o firmie/produkcie na konferencjach/targach”
  • Dla osób prowadzących spotkania z klientami lub komunikujących się z klientami online
  • Dla osób dysponujących specjalistyczną wiedzą i nierozumiejących, dlaczego nikt ich jeszcze nie zrozumiał
  • Dla wszystkich, którzy chcą poprawić i uatrakcyjnić tworzone przez siebie treści

Kim jestem?

Ewa Frączek

Storytellerka, publicystka, wykładowca akademicki, w rzadkich chwilach konferansjer na imprezach kulturalnych. W tworzeniu treści współpracowała z takimi firmami jak Ikea, Samsung, Nutricia czy EiB, wielokrotnie wspierała także startupy. Pomaga zarówno w opracowywaniu materiałów pisanych, jak i w przygotowaniu publicznych wystąpień.

Poza marketingiem zajmuje się prowadzeniem zajęć, w tym także z zakresu creative writing.  Jest laureatką kilkudziesięciu konkursów literackich oraz autorem artykułów popularno-naukowych, z których niektóre osiągały po 200 000 wejść.

Firma Blue Media korzystała z usług – i szczególnych umiejętności – PrezArtu kilkukrotnie, między innymi podczas przygotowania prezentacji na temat firmy połączonej ze szkoleniem. Powiedzieć, że prezentacja była „starannie wykonana”, to jak powiedzieć, że zachód słońca nad morzem to dość przyjemny widok… Slajdy były przemyślane zarówno pod względem koncepcji, jak i estetyki.

Praktyczne szkolenie dotyczące sztuki prezentacji zaś przeniosło nas na zupełnie inny poziom wystąpień, dotyczy to zarówno wystąpień przed szeroką publicznością, jak i spotkań biznesowych.

Z pełną świadomością polecamy kompleksowe usługi PrezArtu.

Agnieszka Fabianowicz Marketing Manager, Blue Media

Niewątpliwe Kamil ma ogromną wiedzę na temat wystąpień publicznych i jest to bezsprzecznie wiedza kompletna. Bo tu nie chodzi tylko o zrobienie slajdów. Kamil potrafi ułożyć Storyline, wpleść w to umiejętnie żarty, doradzić co i jak mówić a czego lepiej nie mówić i na deser dokłada przepyszne slajdy! 100% profesjonalista, który nie pozostawia miejsca na działanie przypadku.

Piotr Sadowski CEO, Webankieta

Pragniemy wyrazić duże zadowolenie z przeprowadzonego szkolenia. Wysokie kompetencje trenera, Pana Kamila Kozieła, sprawiły, że przekazywane treści zostały przyjęte z dużym zaangażowaniem przez uczestników(…). Należy podkreślić, że Pan Kamil ma doskonały kontakt ze szkoloną grupą.

Mariola Balcer Kierownik działu rozwoju kadr, Polska Spółka Gazownictwa

W ramach corocznego spotkania z dostawcami poprosiliśmy firmę PrezART o przygotowanie sześciominutowego filmu za pomocą techniki whiteboard animation. Na projekt składał się scenariusz, rysunki, podkład lektorski, animacja oraz udźwiękowienie. Współpraca z PrezART przebiegała bez zarzutu, a zaangażowanie i profesjonalizm pracowników oraz elastyczność i dostosowanie się do naszych potrzeb to cechy,
które zdecydowanie uczyniły tę współpracę przyjemną.

Firma kierowana przez pana Kamila Kozieła jest partnerem, którego warto polecić każdemu, kto poszukuje profesjonalnego producenta nietuzinkowej komunikacji marketingowej.

Łukasz Chady Menadżer ds. pogramów marketingowych grup Eurocash

Agenda szkolenia

Zarezerwuj miejsce
 

Tworzenie opowieści – czas strat!

  • czym jest storytelling i jak mi się przyda?
  • omówienie podstawowych błędów w materiałach pisanych
  • wskazanie i omówienie najważniejszych zabiegów storytellingowych w materiałach pisanych
  • przygotowanie: zbieranie materiału (dane, argumenty, możliwe kontrargumenty, oś historii)
  • ćwiczenia praktyczne
  • tworzenie slajdumentów, czyli jak wykorzystać zabiegi storytellingowe w folderach/materiałach branżowych

Między pisaniem a mówieniem

  • mówienie napisanego, czyli czym rożni się atrakcyjny język mówiony od pisanego
  • omówienie podstawowych błędów w materiałach mówionych
  • wskazanie i omówienie najważniejszych zabiegów storytellingowych w materiałach mówionych
  • tworzenie narracji pod slajdy
  • ćwiczenia praktyczne

Eliminacja czyhających pułapek i niechcianych błędów

  • pisanie i mówienie o danych liczbowych
  • między treścią a efekciarstwem
  • wypośrodkowanie treści i formy, zasada złotego środka w XXI wieku
  • sztuka kompromisu, czyli jak zderzyć własną wizję z oczekiwaniami szefa lub klienta
  • wiarygodność danych, metoda falsyfikacjonizmu
  • uatrakcyjnienie tekstów naukowych i formalnych bez wpływania na ich jakość poznawczą i powagę
  • kilka słów o poprawności
  • najczęstsze błędy, których nie podkreśli
  • kilka problematycznych zasad stylistycznych

Wyzwolić artystę

  • blokada twórcza
  • pokonywanie twórczej blokady,
  • metody stymulujące kreatywność
  • poszukiwanie pomysłu na własny język

Liczba miejsc ograniczona!

770 PLN netto / os.

Regulamin szkolenia.

Regularnie podpowiadamy, jak pracować nad przekazem. zostaw nam swój e-mail

Formularz zgłoszeniowy

16 września, godz. 9:30-17:30, Aleja KEN 93, Warszawa, , , ,