Tu zdobywaliśmy najlepsze noty

Prezentacje i wystąpienia publiczne

Niewiele jest lepszych okazji, by przekonać kogoś do swoich racji niż prezentacja.

Pozwala ona wpłynąć na publiczność lepiej niż jakiekolwiek inne medium przekazu. Jednocześnie większość prezentacji jest klasycznym przykładem marnotrawienia okazji (nie poparte badaniami, choć nasączone doświadczeniem, dającym przekonanie graniczące z pewnością).

Aby tego grzechu uniknąć, należy sięgnąć po procedury dla kontekstu, w którym prezentacja jest wygłaszana, odtwarzana lub czytana.

Wystąpienia na konferencjach

Wystąpieniem na konferencji prelegent może zmienić postrzeganie świata publiczności i losy swojej kariery. Przeważnie jednak nic takiego się nie dzieje, ponieważ standardowy proces przygotowania do wyjścia na dużą scenę zawodzi.

Sprzedaż i marketing

Zaskakująca i emocjonalna historia pomoże rozejść się wieści po świecie szybciej niż Świeżaki w Biedronce, a teoria perspektywy wyjaśni co oddala, a co przybliża klienta do zakupu.

Komunikacja wewnętrzna

Jeżeli myślisz, że gdy Ty wiesz, co masz na myśli, to wiedzą to też wszyscy inni, pomyśl o ulubionej piosence, wystukaj jej rytm znajomemu i poproś, żeby zgadł, jaki to tytuł.

Przygotowanie materiałów edukacyjnych

Nie kwestionujemy znaczenia czystej wiedzy, wiemy, że może ona napotkać wiele blokad, zanim zadomowi się w mózgu odbiorcy. Pomożemy Ci je pokonać i zapełnić salę wdzięcznymi słuchaczami.

Zakres współpracy

  • Analiza wartości i celu

  • Budowanie narracji

  • Praca nad warsztatem scenicznym

  • Projektowanie wizualizacji i oprawy scenicznej