4 warstwy prezentacji (1 dzień)

Twórz prezentacje, które rezonują z odbiorcami na spotkaniach, wystąpieniach i wideokonferencjach.

Przekonaj klientów do Twojego produktu, zarząd do Twojego pomysłu,
a branżową widownię do Ciebie.

Aktualne terminy:

  • 22 kwietnia, 9:30-17:30
  • 28 maja, 9:30-17:30

Cena 1270 zł netto / os.

Tu zdobywaliśmy najlepsze noty

Co otrzymasz?

Zarezerwuj miejsce
  • 8 godzin zajęć na żywo prowadzonych w wirtualnych klasach

  • Praktyczną wiedzę i ćwiczenia dopasowane do specyfiki zajęć zdalnych

  • Elektroniczne materiały szkoleniowe w formie slajdów i slajdumentów

  • 1 godzinę konsultacji indywidualnych o wartości 600 zł (do wykorzystania w ciągu 3 miesięcy)

Kiedy to szkolenie Ci się przyda?

Zarezerwuj miejsce
  • Występujesz na konferencjach lub prowadzisz wideokonferencję i chcesz, aby kultura osobista nie była jedyną rzeczą powstrzymującą Twoich słuchaczy od zanurzenia się w telefonach podczas Twojego czasu antenowego.

  • Przygotowujesz prezentacje sprzedażowe i marzy Ci się, żeby cena produktu lub usługi nie była jedynym argumentem zachęcającym do kupna.

  • Zajmujesz się trudnymi, np. technicznymi lub analitycznymi tematami, które mogą mieć wpływ na funkcjonowanie całej organizacji, ale jak próbujesz o nich opowiadać na zebraniach, to wiesz, że tego wpływu mieć nie będą.

  • Chcesz tworzyć slajdy, które wspierają Twój przekaz, a szablon firmowy, z którego korzystasz, wygląda jak sabotaż ze strony działu marketingu.

  • Jeżeli po Twojej ostatniej prezentacji, przemknęła Ci w głowie myśl, żeby była to Twoja ostania prezentacja.

Co zrozumiesz?

  • Dlaczego proces przygotowania większości prezentacji jest zły i co masz zrobić, aby go naprawić.
  • Jak zdiagnozować potrzeby Twoich odbiorców, stosując sprawdzone modele komunikacyjne.
  • Jak zbudować narrację wykorzystując storytellingowe i komediowe struktury, których używają najlepiej oceniani prelegenci, w tym mówcy TEDa.
  • Jakie elementy warsztatu scenicznego decydują o tym, czy publiczność Cię dobrze odbiera.
  • Jak zaprojektować slajdy na wystąpienie, zebranie i do materiałów informacyjnych.

Kim jestem i skąd pomysł, że mogę Cię czegoś nauczyć?

Mam na imię Kamil i skromnie sypiam, bo robię dużo prezentacji. Zazwyczaj nie dla siebie – wspieram ekspertów przed branżowymi konferencjami, menedżerów przed firmowymi spotkaniami i sprzedawców przed wizytą u klienta.

Szkolę według autorskiej metodyki 4 warstw prezentacji, pozwalającej rozłożyć każde wystąpienie na części pierwsze i zdiagnozować, którym z nich należy się serwis, którym wymiana, a którym reprodukcja.

Na największej konferencji marketingowej w Polsce w 2016 roku – I love Marketing, trójka przygotowanych przeze mnie prelegentów: Jakub Cyran, Michał Sadowski i Maciek Lewiński zajęła odpowiednie trzecie, drugie i pierwsze miejsce.

Sam też nie unikam sceny. Występowałem na I love marketing 2017 (1 miejsce, wspólnie z Piotrkiem Buckim), Mobile Trends Conference 2017 (2 miejsce) czy infoShare 2017 (1 miejsce). Regularnie goszczę na uczelniach wyższych, krzewiąc sztukę prezentacji. Występowałem na SGH, UW. czy UMCS. Jestem wykładowcą studiów podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego i Politechnice Białostockiej.

Na co dzień zarządzam Prezartem, w którym wspólnie z zespołem storytellerów, grafików, rysowników i animatorów, pracuję nad prezentacjami, animacjami lub innymi kreacjami. Takimi jak te poniżej

Firma Blue Media korzystała z usług – i szczególnych umiejętności – PrezArtu kilkukrotnie, między innymi podczas przygotowania prezentacji na temat firmy połączonej ze szkoleniem. Powiedzieć, że prezentacja była „starannie wykonana”, to jak powiedzieć, że zachód słońca nad morzem to dość przyjemny widok… Slajdy były przemyślane zarówno pod względem koncepcji, jak i estetyki.

Praktyczne szkolenie dotyczące sztuki prezentacji zaś przeniosło nas na zupełnie inny poziom wystąpień, dotyczy to zarówno wystąpień przed szeroką publicznością, jak i spotkań biznesowych.

Z pełną świadomością polecamy kompleksowe usługi PrezArtu.

Agnieszka Fabianowicz Marketing Manager, Blue Media

Niewątpliwe Kamil ma ogromną wiedzę na temat wystąpień publicznych i jest to bezsprzecznie wiedza kompletna. Bo tu nie chodzi tylko o zrobienie slajdów. Kamil potrafi ułożyć Storyline, wpleść w to umiejętnie żarty, doradzić co i jak mówić a czego lepiej nie mówić i na deser dokłada przepyszne slajdy! 100% profesjonalista, który nie pozostawia miejsca na działanie przypadku.

Piotr Sadowski CEO, Webankieta

Pragniemy wyrazić duże zadowolenie z przeprowadzonego szkolenia. Wysokie kompetencje trenera, Pana Kamila Kozieła, sprawiły, że przekazywane treści zostały przyjęte z dużym zaangażowaniem przez uczestników(…). Należy podkreślić, że Pan Kamil ma doskonały kontakt ze szkoloną grupą.

Mariola Balcer Kierownik działu rozwoju kadr, Polska Spółka Gazownictwa

W ramach corocznego spotkania z dostawcami poprosiliśmy firmę PrezART o przygotowanie sześciominutowego filmu za pomocą techniki whiteboard animation. Na projekt składał się scenariusz, rysunki, podkład lektorski, animacja oraz udźwiękowienie. Współpraca z PrezART przebiegała bez zarzutu, a zaangażowanie i profesjonalizm pracowników oraz elastyczność i dostosowanie się do naszych potrzeb to cechy,
które zdecydowanie uczyniły tę współpracę przyjemną.

Firma kierowana przez pana Kamila Kozieła jest partnerem, którego warto polecić każdemu, kto poszukuje profesjonalnego producenta nietuzinkowej komunikacji marketingowej.

Łukasz Chady Menadżer ds. pogramów marketingowych grup Eurocash

Agenda szkolenia

Zarezerwuj miejsce
 

Wprowadzenie do metodyki 4 warstw

  • Typy prezentacji
  • Role prezentacji
  • Schemat 4 warstw
  • Proces tworzenie prezentacji

Warstwa wartości

  • Przygotowanie matrycy
  • Proces zbierania materiału
  • Tworzenie larwy kreatywnej
  • Omówienie wybranych procesów poznawczych i behawioralnych

Warstwa narracji

  • Proces obróbki materiału
  • Budowanie struktury logicznej
  • Wykorzystanie struktur storytellingowych
  • Wykorzystanie struktur zwiększających łatwość poznawczą
  • Wykorzystanie struktur komediowych
 

Data storytelling

  • Zasady opowiadania o danych liczbowych
  • Zasada punktów odniesienia
  • Problem dużych liczb

Warstwa warsztatu scenicznego

  • Praca nad postacią sceniczną
  • Prawdy i mity o stresie
  • Metody pracy z publicznością
  • Ćwiczenie uważności

Warstwa wizualizacji

  • Slajdy i slajdumenty
  • 3 role slajdów
  • Proces przygotowania slajdów
  • Rola video i animacji

Liczba miejsc ograniczona!

Regulamin szkolenia.

Formularz zgłoszeniowy

, , TERMIN-C, LOKALIZACJA-CTERMIN-D, LOKALIZACJA-DTERMIN-E, LOKALIZACJA-E