4 warstwy prezentacji (1 dzień)
Cena: 1770 zł netto
Twórz prezentacje, które rezonują z odbiorcami na spotkaniach, wystąpieniach i wideokonferencjach.
Przekonaj klientów do Twojego produktu, zarząd do Twojego pomysłu,
a branżową widownię do Ciebie.
Kiedy to szkolenie Ci się przyda?
-
Występujesz na konferencjach lub prowadzisz wideokonferencję i chcesz, aby kultura osobista nie była jedyną rzeczą powstrzymującą Twoich słuchaczy od zanurzenia się w telefonach podczas Twojego czasu antenowego.
-
-
Zajmujesz się trudnymi, np. technicznymi lub analitycznymi tematami, które mogą mieć wpływ na funkcjonowanie całej organizacji, ale jak próbujesz o nich opowiadać na zebraniach, to wiesz, że tego wpływu mieć nie będą.
-
Chcesz tworzyć slajdy, które wspierają Twój przekaz, a szablon firmowy, z którego korzystasz, wygląda jak sabotaż ze strony działu marketingu.
-
Jeżeli po Twojej ostatniej prezentacji, przemknęła Ci w głowie myśl, żeby była to Twoja ostania prezentacja.
Co zrozumiesz?
- Dlaczego proces przygotowania większości prezentacji jest zły i co masz zrobić, aby go naprawić.
- Jak zdiagnozować potrzeby Twoich odbiorców, stosując sprawdzone modele komunikacyjne.
- Jak zbudować narrację wykorzystując storytellingowe i komediowe struktury, których używają najlepiej oceniani prelegenci, w tym mówcy TEDa.
- Jakie elementy warsztatu scenicznego decydują o tym, czy publiczność Cię dobrze odbiera.
- Jak zaprojektować slajdy na wystąpienie, zebranie i do materiałów informacyjnych.
Kim jestem i skąd pomysł, że mogę Cię czegoś nauczyć?
Opracowałem metodykę 4 warstw, która pozwala oszacować wartość i emocje w prezentacji. Przez 15 lat zaprojektowałem terabajty wypowiedzi, scenariuszy i slajdów.
Wybieram i przygotowuję prelegentów na lokalne edycje TEDx. Pomagałem w komunikacji zarządom, menedżerom, specjalistom, wykładowcom i legendom sportu.
Chętnie dzielę się wiedzą na uczelniach, konferencjach i szkoleniach. Byłem najlepiej ocenianym prelegentem na licznych wydarzeniach, w tym zwycięzcą prestiżowej konferencji I love marketing.
Moja prelekcja z TEDx Katowice – „Jak nie robić prezentacji, które mogłyby być mailem?” – wirusowo rozeszła się na YouTube.
Agenda szkolenia
Wprowadzenie do metodyki 4 warstw
- Typy prezentacji
- Role prezentacji
- Schemat 4 warstw
- Proces tworzenie prezentacji
Warstwa wartości
- Przygotowanie matrycy
- Proces zbierania materiału
- Tworzenie larwy kreatywnej
- Omówienie wybranych procesów poznawczych i behawioralnych
Warstwa narracji
- Proces obróbki materiału
- Budowanie struktury logicznej
- Wykorzystanie struktur storytellingowych
- Wykorzystanie struktur zwiększających łatwość poznawczą
- Wykorzystanie struktur komediowych
Data storytelling
- Zasady opowiadania o danych liczbowych
- Zasada punktów odniesienia
- Problem dużych liczb
Warstwa warsztatu scenicznego
- Praca nad postacią sceniczną
- Prawdy i mity o stresie
- Metody pracy z publicznością
- Ćwiczenie uważności
Warstwa wizualizacji
- Slajdy i slajdumenty
- 3 role slajdów
- Proces przygotowania slajdów
- Rola video i animacji
Liczba miejsc ograniczona!
Cena: 1770 zł netto