4 warstwy prezentacji

Cena: 1670 PLN netto/os.

Cmentarzysko dobrych pomysłów pełne jest nagrobków: „Słuszny. Pominięty. Spoczywaj w pokoju”. Produkt, projekt lub idea, rzadko bronią się samą treścią.

Aby przebić się przez terabajtową ścianę komunikacyjnego szumu zasłaniającą odbiorcę, potrzebują sceniczno-narracyjnego opakowania. Pomożemy Ci je zbudować na branżową konferencję, lokalne wydarzenie czy konferencję TEDx.

Aktualne terminy:

20-21 listopada, 9:30-17:30

16-17 grudnia, 9:30-17:30

Tu zdobywaliśmy najlepsze noty

Kiedy to szkolenie Ci się przyda?

Zarezerwuj miejsce
  • Występujesz na branżowych konferencjach i chcesz, aby kultura osobista nie była jedyną rzeczą powstrzymującą Twoich słuchaczy od zanurzenia się w telefonach podczas Twojej prelekcji.

  • Przygotowujesz prezentacje sprzedażowe i marzy Ci się, żeby cena produktu lub usługi nie była jedynym argumentem zachęcającym do kupna.

  • Zajmujesz się trudnymi, np. technicznymi lub analitycznymi tematami, które mogą mieć wpływ na funkcjonowanie całej organizacji, ale jak próbujesz o nich opowiadać na zebraniach, to wiesz, że tego wpływu mieć nie będą.

  • Chcesz tworzyć slajdy, które wspierają Twój przekaz, a szablon firmowy, z którego korzystasz, wygląda jak sabotaż ze strony działu marketingu.

  • Jeżeli po Twojej ostatniej prezentacji, przemknęła Ci w głowie myśl, żeby była to Twoja ostania prezentacja.

  • Jeśli pracujesz z danymi numerycznymi i grafami, i chcesz by twoja publiczność jarała się jak Londyn w 1666 za każdym razem, gdy opowiadasz o liczbach.

Co zrozumiesz?

  • Dlaczego proces przygotowania większości prezentacji jest zły i co masz zrobić, aby go naprawić.
  • Jak zdiagnozować potrzeby Twoich odbiorców, stosując sprawdzone modele komunikacyjne.
  • Jak zbudować narrację wykorzystując storytellingowe i komediowe struktury, których używają najlepiej oceniani prelegenci, w tym mówcy TEDa.
  • Jakie elementy warsztatu scenicznego decydują o tym, czy publiczność Cię dobrze odbiera.
  • Jak zaprojektować slajdy na wystąpienie, zebranie i do materiałów informacyjnych.
  • Jakie techniki wykorzystać, by zaprezentować nawet najbardziej skomplikowane dane w sposób przejrzysty, interesujący i zrozumiały dla wszystkich.

Kim jesteśmy i skąd pomysł, że możemy się wypowiadać?

On skromnie sypia, bo robi dużo prezentacji. Ona je poprawia. On w marcu 2017 pozamiatał scenę konferencji „I love marketing” i odebrał nagrodę za najlepszą prezentację, a ona mu pozazdrościła i rok później zrobiła to samo.

On uwielbia animację, komedię, a z przyjaciółmi rozmawia o konstrukcjach storytellingowych. Ona obśmiewa się jak norka z wszystkich żartów o rozkładach statystycznych, więc nie ma przyjaciół i powoli zaczyna rozumieć dlaczego.

Mają przeświadczenie graniczące z pewnością, że z każdą historią bez pointy, listą punktowaną lub żartem godnym emisji w Familiadzie umiera jeden widz. Najbardziej nie lubią, gdy złe rzeczy przytrafiają się dobrym zdaniom. Umieją prezentować, opowiadać i opowiadać o prezentowaniu. W wolnych chwilach ona jest komendantem komedii w janinadaily.com, a on nienachalnie produktywnym autorem w kamilkoziel.pl.

Firma Blue Media korzystała z usług – i szczególnych umiejętności – PrezArtu kilkukrotnie, między innymi podczas przygotowania prezentacji na temat firmy połączonej ze szkoleniem. Powiedzieć, że prezentacja była „starannie wykonana”, to jak powiedzieć, że zachód słońca nad morzem to dość przyjemny widok… Slajdy były przemyślane zarówno pod względem koncepcji, jak i estetyki.

Praktyczne szkolenie dotyczące sztuki prezentacji zaś przeniosło nas na zupełnie inny poziom wystąpień, dotyczy to zarówno wystąpień przed szeroką publicznością, jak i spotkań biznesowych.

Z pełną świadomością polecamy kompleksowe usługi PrezArtu.

Agnieszka Fabianowicz Marketing Manager, Blue Media

Niewątpliwe Kamil ma ogromną wiedzę na temat wystąpień publicznych i jest to bezsprzecznie wiedza kompletna. Bo tu nie chodzi tylko o zrobienie slajdów. Kamil potrafi ułożyć Storyline, wpleść w to umiejętnie żarty, doradzić co i jak mówić a czego lepiej nie mówić i na deser dokłada przepyszne slajdy! 100% profesjonalista, który nie pozostawia miejsca na działanie przypadku.

Piotr Sadowski CEO, Webankieta

Pragniemy wyrazić duże zadowolenie z przeprowadzonego szkolenia. Wysokie kompetencje trenera, Pana Kamila Kozieła, sprawiły, że przekazywane treści zostały przyjęte z dużym zaangażowaniem przez uczestników(…). Należy podkreślić, że Pan Kamil ma doskonały kontakt ze szkoloną grupą.

Mariola Balcer Kierownik działu rozwoju kadr, Polska Spółka Gazownictwa

W ramach corocznego spotkania z dostawcami poprosiliśmy firmę PrezART o przygotowanie sześciominutowego filmu za pomocą techniki whiteboard animation. Na projekt składał się scenariusz, rysunki, podkład lektorski, animacja oraz udźwiękowienie. Współpraca z PrezART przebiegała bez zarzutu, a zaangażowanie i profesjonalizm pracowników oraz elastyczność i dostosowanie się do naszych potrzeb to cechy,
które zdecydowanie uczyniły tę współpracę przyjemną.

Firma kierowana przez pana Kamila Kozieła jest partnerem, którego warto polecić każdemu, kto poszukuje profesjonalnego producenta nietuzinkowej komunikacji marketingowej.

Łukasz Chady Menadżer ds. pogramów marketingowych grup Eurocash

Agenda szkolenia

Zarezerwuj miejsce

Dzień 1

Cel i zawartość

  • Cel i zawartość
  • Rodzaje prezentacji
  • Przygotowanie matrycy prezentacyjnej
  • Tabele do generowania wartości
  • Budowanie bazy wiedzy prelegenta
  • Priming
  • Proces kreatywny
  • Współczynniki

Narracja

  • Schemat Duarte
  • Suspens i napięcie
  • Podnoszenie pytań
  • Struktuktury storytellingowe
  • Wybrane reguły semiotyczne
  • Empatia poznawcza
  • Kryteria przylepnych historii
  • Reguły komediowe w prezentacjach
  • Ciepłe i zimne emocje
  • Reguły powstawania epidemii społecznej
  • Łatwość poznawcza

Data storytelling

  • Zasady opowiadania o danych liczbowych
  • Quantification bias
  • Numeryczna łatwość poznawcza
  • Zasada punktów odniesienia
  • Problem dużych liczb
  • Etapy tworzenia narracji opartej na danych

Dzień 2

Warsztat sceniczny

  • Co z tym stresem?
  • Mowa ciała i ruch sceniczny
  • Rola uważności
  • Postać sceniczna
  • Elementy improwizacji
  • Co daje Open mic i jak wykorzystać lekcję od komików
  • Empatia emocjonalna
  • Co robić, gdy Cię nie słuchają?
  • Lekcja od Stanislawskiego i Strasberga
  • Metody pracy z publicznością

Wizualizacja

  • Slajdy i slajdumenty
  • 3 role slajdów
  • Użycie video
  • Zastosowanie animacji
  • Reguły tworzenia kompozycji

Wizualizacja danych

  • Zasady prezentowania danych
  • Struktura danych i skale pomiaru
  • Jak dobrać typ wykresu do różnych rodzajów zmiennych
  • Najczęstsze błędy w prezentacji danych liczbowych i jak ich uniknąć
  • Wybrane narzędzia do wizualizacji danych: MS Excel & Apple Numbers, Tableau, Online Chart Tool

Liczba miejsc ograniczona!

Cena: 1670 PLN netto/os.

Regulamin szkolenia.

Formularz zgłoszeniowy

20-21 listopada, 9:30-17:30, Wspólna 56, Warszawa16-17 grudnia, 9:30-17:30, Wspólna 56, Warszawa, , ,