Grafika w prezentacjach

Cena: 550 PLN netto/os.

Nadaj formę Twoim pomysłom!

Projektuj slajdy, które pomogą przekonać Ci klientów do Twojego produktu, zarząd do Twojego pomysłu, a branżową widownię do Ciebie.

Nauczymy Cię, jak dopasować wizualizację do okazji (małe i duże sale) i grona odbiorców (prezentacje wewnętrzne i zewnętrzne).

 

 

Aktualne terminy:

9 grudnia, 9:30 – 17:30

Tu zdobywaliśmy najlepsze noty

Co zyskasz?

Zarezerwuj miejsce
  • Rzadziej usłyszysz dźwięk zawodu, gdy wyświetlisz kolejny slajd na konferencji.

  • Częściej będziesz spotykać ludzi, którzy pochwalą Twoje wystąpienia i zapytają o lukratywne poletko współpracy

  • Rzadziej będziesz musiał(a) tłumaczyć coś dwa razy.

  • Częściej usłyszysz: „świetne przedstawienie tematu. Czy moglibyśmy wspólnie popracować nad nową strategią firmy/działu/produktu?”

  • Rzadziej będziesz zarywać noce, przygotowując i tak marnej maści slajdy.

  • Częściej będziesz móc odbierać przysługi od współpracowników, bo ratujesz im życie robiąc coś, co Tobie zajmuje tylko chwilę, a oni już tydzień nad tym ślęczą.

Dla kogo?

  • Dla uczestników szkoleń Sztuka Prezentacji lub 4 warstwy prezentacji, którzy chcą pogłębić zdobytą wiedzę.
  • Dla project managerów i marketingowców, którzy chcieliby usprawnić proces tworzenia powtarzalnych slajdów, żeby móc zająć się ważnymi rzeczami.
  • Dla opiekunów klienta, którzy chcą, żeby ktoś przeczytał slajdy ofertowe, które przygotowywali przez ostatni tydzień (tak, uczymy też, jak robić dobre oferty!).
  • Dla kierowników zespołów lub przedsiębiorstw, bo na pewno zależy Ci, żeby Twoi odbiorcy zrozumieli dane, które im prezentujesz.

Kim jestem i skąd pomysł, że mogę Cię czegoś nauczyć?

Luiza współprowadzi firmę, która pomaga ludziom w przygotowaniu do wystąpień. Zarządza kilkuosobowym zespołem grafików, storytellerów i animatorów, którzy tworzą prezentacje i animacje wspierające prelegentów. Przygotowywała slajdy od zera i przerabiała takie, których na pierwszy rzut oka nie dało się przerobić.

Współpracowała z firmami z branż bankowości (BZWBK), finansów (Blue Media) czy FMCG (Eurocash, Tesco). Od czterech lat koordynuje prezentacje dla prelegentów jednej z największych branżowych konferencji w Polsce – I <3 MKT. Sama też występuje, dzięki czemu wie, że ładna grafika nie wybroni słabej prezentacji, ale zła może bardzo nam przeszkadzać. Nie jest grafikiem z wykształcenia, więc pierwsze kroki kieruje zazwyczaj w stronę PowerPointa, a nie pakietu Adobe – uczy, jak prościej przygotować dobre slajdy.

Firma Blue Media korzystała z usług – i szczególnych umiejętności – PrezArtu kilkukrotnie, między innymi podczas przygotowania prezentacji na temat firmy połączonej ze szkoleniem. Powiedzieć, że prezentacja była „starannie wykonana”, to jak powiedzieć, że zachód słońca nad morzem to dość przyjemny widok… Slajdy były przemyślane zarówno pod względem koncepcji, jak i estetyki.

Praktyczne szkolenie dotyczące sztuki prezentacji zaś przeniosło nas na zupełnie inny poziom wystąpień, dotyczy to zarówno wystąpień przed szeroką publicznością, jak i spotkań biznesowych.

Z pełną świadomością polecamy kompleksowe usługi PrezArtu.

Agnieszka Fabianowicz Marketing Manager, Blue Media

Niewątpliwe Kamil ma ogromną wiedzę na temat wystąpień publicznych i jest to bezsprzecznie wiedza kompletna. Bo tu nie chodzi tylko o zrobienie slajdów. Kamil potrafi ułożyć Storyline, wpleść w to umiejętnie żarty, doradzić co i jak mówić a czego lepiej nie mówić i na deser dokłada przepyszne slajdy! 100% profesjonalista, który nie pozostawia miejsca na działanie przypadku.

Piotr Sadowski CEO, Webankieta

Pragniemy wyrazić duże zadowolenie z przeprowadzonego szkolenia. Wysokie kompetencje trenera, Pana Kamila Kozieła, sprawiły, że przekazywane treści zostały przyjęte z dużym zaangażowaniem przez uczestników(…). Należy podkreślić, że Pan Kamil ma doskonały kontakt ze szkoloną grupą.

Mariola Balcer Kierownik działu rozwoju kadr, Polska Spółka Gazownictwa

W ramach corocznego spotkania z dostawcami poprosiliśmy firmę PrezART o przygotowanie sześciominutowego filmu za pomocą techniki whiteboard animation. Na projekt składał się scenariusz, rysunki, podkład lektorski, animacja oraz udźwiękowienie. Współpraca z PrezART przebiegała bez zarzutu, a zaangażowanie i profesjonalizm pracowników oraz elastyczność i dostosowanie się do naszych potrzeb to cechy,
które zdecydowanie uczyniły tę współpracę przyjemną.

Firma kierowana przez pana Kamila Kozieła jest partnerem, którego warto polecić każdemu, kto poszukuje profesjonalnego producenta nietuzinkowej komunikacji marketingowej.

Łukasz Chady Menadżer ds. pogramów marketingowych grup Eurocash

Agenda szkolenia

Zarezerwuj miejsce
 

Część 1

  • Przygotowanie materiału do prezentacji
  • Analiza typów prezentacji (ofertowe, konferencyjne, sprzedażowe, pitch deck
    i inne)
  • Matryca prezentacji – czym jest i jak
    z niej korzystać • Trzy role slajdu
  • Różnice między slajdem a slajdumentem
  • Czy zawsze potrzebuję wizualizacji?

Część 2

  • Przedstawienie danych (wykresy, tabele, infografiki)
  • Świadome użycie kolorów
  • Praca ze zdjęciami
  • Tworzenie własnych grafik i kompozycji
  • Źródła darmowych i płatnych materiałów

Część 3

  •  Omówienie i tworzenie własnych animacji
  • Praca z dźwiękiem i filmem w prezencji
  • Okrywanie mniej znanych funkcji programu PowerPoint (+ wskazówki dla użytkowników jego odpowiedników na rynku)
  • Skróty klawiszowe
  • Omawianie case study

Liczba miejsc ograniczona!

Cena: 550 PLN netto/os.

Regulamin szkolenia.

Formularz zgłoszeniowy

9 grudnia, 9:30 - 17:30, Wspólna 56, , , ,