Grafika w prezentacjach
Cena: 899 PLN netto/os.
Nadaj formę Twoim pomysłom!
Projektuj slajdy, które pomogą przekonać Ci klientów do Twojego produktu, zarząd do Twojego pomysłu, a branżową widownię do Ciebie.
Nauczymy Cię, jak dopasować wizualizację do okazji (małe i duże sale) i grona odbiorców (prezentacje wewnętrzne i zewnętrzne).
Termin: 22 września 2022 r., godz. 9:30 – 17:30, Warszawa
Co zyskasz?
-
Rzadziej usłyszysz dźwięk zawodu, gdy wyświetlisz kolejny slajd na konferencji.
-
Częściej będziesz spotykać ludzi, którzy pochwalą Twoje wystąpienia i zapytają o lukratywne poletko współpracy
-
Rzadziej będziesz musiał(a) tłumaczyć coś dwa razy.
-
Częściej usłyszysz: „świetne przedstawienie tematu. Czy moglibyśmy wspólnie popracować nad nową strategią firmy/działu/produktu?”
-
Rzadziej będziesz zarywać noce, przygotowując i tak marnej maści slajdy.
-
Częściej będziesz móc odbierać przysługi od współpracowników, bo ratujesz im życie robiąc coś, co Tobie zajmuje tylko chwilę, a oni już tydzień nad tym ślęczą.
Dla kogo?
- Dla uczestników szkoleń Sztuka Prezentacji lub 4 warstwy prezentacji, którzy chcą pogłębić zdobytą wiedzę.
- Dla project managerów i marketingowców, którzy chcieliby usprawnić proces tworzenia powtarzalnych slajdów, żeby móc zająć się ważnymi rzeczami.
- Dla opiekunów klienta, którzy chcą, żeby ktoś przeczytał slajdy ofertowe, które przygotowywali przez ostatni tydzień (tak, uczymy też, jak robić dobre oferty!).
- Dla kierowników zespołów lub przedsiębiorstw, bo na pewno zależy Ci, żeby Twoi odbiorcy zrozumieli dane, które im prezentujesz.
Kim jestem i skąd pomysł, że mogę Cię czegoś nauczyć?
Luiza współprowadzi firmę, która pomaga ludziom w przygotowaniu do wystąpień. Zarządza kilkuosobowym zespołem grafików, storytellerów i animatorów, którzy tworzą prezentacje i animacje wspierające prelegentów. Przygotowywała slajdy od zera i przerabiała takie, których na pierwszy rzut oka nie dało się przerobić.
Współpracowała z firmami z branż bankowości (BZWBK), finansów (Blue Media) czy FMCG (Eurocash, Tesco). Od czterech lat koordynuje prezentacje dla prelegentów jednej z największych branżowych konferencji w Polsce – I <3 MKT. Sama też występuje, dzięki czemu wie, że ładna grafika nie wybroni słabej prezentacji, ale zła może bardzo nam przeszkadzać. Nie jest grafikiem z wykształcenia, więc pierwsze kroki kieruje zazwyczaj w stronę PowerPointa, a nie pakietu Adobe – uczy, jak prościej przygotować dobre slajdy.
Agenda szkolenia
Część 1
- Przygotowanie materiału do prezentacji
- Analiza typów prezentacji (ofertowe, konferencyjne, sprzedażowe, pitch deck
i inne) - Matryca prezentacji – czym jest i jak
z niej korzystać • Trzy role slajdu - Różnice między slajdem a slajdumentem
- Czy zawsze potrzebuję wizualizacji?
Część 2
- Przedstawienie danych (wykresy, tabele, infografiki)
- Świadome użycie kolorów
- Praca ze zdjęciami
- Tworzenie własnych grafik i kompozycji
- Źródła darmowych i płatnych materiałów
Część 3
- Omówienie i tworzenie własnych animacji
- Praca z dźwiękiem i filmem w prezencji
- Okrywanie mniej znanych funkcji programu PowerPoint (+ wskazówki dla użytkowników jego odpowiedników na rynku)
- Skróty klawiszowe
- Omawianie case study
Liczba miejsc ograniczona!
Cena: 899 PLN netto/os.